Na Kojnik iz Podgorja

Jampršnik

Kraški rob z Jampršnika

Še en "kažipot"
Ko ste uspešno rešili zagonetko sivih kažipotov, se odpravite po poti naprej ob Kraškem robu in že v nekaj minutah boste prišli do naslednjega »kažipota« - tokrat skale, popackane s celo paleto barv. Najbolj kreativni med vami boste celo razbrali da nam hoče skala namigniti da vodi ena pot naprej (na Jampršnik), druga pa desno (proti Podgorju).

Kuk z Jampršnika

Zazid

Odpravite se naravnost naprej, do Jampršnika, s katerega se vam spet odpre razgled na obalo, pa tudi lepi pogledi nazaj na skalni rob, na vasico Zazid pod vami in na Kojnik, s katerega ste prišli. Če ste zelo vztrajni, lahko nadaljujete po isti poti naprej proti v smeri Podpeči in se preko Praproč vrnete v Podgorje, večina pa se bo verjetno odločila za vrnitev nazaj do križišča in povratek v Podgorje po makadamski poti.

Komentar (Matevž Zgaga, 24. 10. 2008)

Na Kojnik se da tudi iz Zazida, kar se lahko skupaj z Goličem in Lipnikom sestavi v zelo lepo krožno turico. Ker so od kraškega roba naprej markacije delno izbrisane, nekaj nasvetov: ko dosežeš kraški rob, se takoj odpravi v desno (obstaja tudi močno zbledela tabla) po lahko sledljivi poti, ki te kmalu pripelje na gozdni makadam, na katerem moraš na desno. Že po nekaj metrih se levo v gozd odcepi stara, ne preveč opazna pot med drevjem, svoj čas markirana, a so danes markacije kdo ve zakaj izbrisane. Namesto da ji slediš, lahko nadaljuješ nekaj minut po omenjenem makadamu in na prvem "makadamskem" križišču zaviješ levo, rahlo vkreber. Kmalu bo na levi kontejner, ki je lovsko zavetišče. Nadaljuješ še par minut in ko makadam precej očitno zavije v desno, ga zapustiš tako, da nadaljuješ nekako naravnost, torej v isti smeri, kot si prišel, čez travnik. Do vrha potem ni več daleč, med travo se ponovno pojavijo tudi markacije.

Komentar (Mojca Luštrek, 15. 5. 2007)

Skalo "kažipot" sva komaj našla, tako je obraščena z grmovjem in tudi pisana ni skoraj nič več. Zato je skoraj boljši takle napotek: Ko imate Jampršnikove pečine naravnost pred seboj, kolovoz zavije desno in od tu se že vidi njegov stik s cesto. V tem ovinku zapustite kolovoz naravnost proti Jampršniku; na začetku je potka bolj za take z bujno domišljijo, pozneje pa postane razločnejša. Razgled z Jampršnika je res imeniten.