Krvavec in Zvoh

S Kriške planine proti Krvavcu

Kriška planina

Kadar obratuje vzpenjača na Krvavec, lahko začnete vzpon proti Velikemu Zvohu na Gospincu, drugače pa se zapeljite po makadamski cesti od Ambroža do Kriške planine. V obeh primerih avtocesto Ljubljana–Kranj zapustite na izvozu Vodice, nato pa sledite kažipotom proti Cerkljam in Krvavcu. Če se boste peljali z vzpenjačo, vas bodo kažipoti proti Krvavcu zanesljivo pripeljali do parkirišča pred njo, drugače pa za vasjo Grad (prvo za Cerkljami) zavijete desno proti Ambrožu pod Krvavcem. Tik pred Ravnami vas kažipot proti Ambrožu usmeri levo, nato pa vas čaka še nekaj kilometrov asfalta.

Na koncu asfaltirane ceste (tik pred cerkvijo sv. Ambroža) zavijete levo na lepo makadamsko cesto (tu se že pojavijo kažipoti za Kriško planino), na prvih razcepih sledite širši makadamski cesti (ne zavijajte na kolovoze), nato pa vas bodo zanesljivo usmerjali kažipoti. Po daljšem vzponu cesta pripelje na Jezersko planino in se tik pred koncem razcepi – levi krak pelje proti Gospincu, desni precej zdrt makadam pa do parkirišča na Kriški planini.

Pogled na Kriško planino
med vzponom na Krvavec

Od parkirišča se sprehodite mimo postaje sedežnice in planšarije proti oddajniku na Krvavcu, ki ga ves čas vidite nad seboj. Mimo hiš na Kriški planini se vzpnete po stezicah po travniku, nato pa pred Florjanom zavijete desno do kažipota. Ta vas usmeri nazaj v levo. Markacij ne boste našli, opazili pa boste mnogo stezic, ki vodijo v pravo smer, pazite le, da se držite blizu sedežnice, a še vedno desno od nje. Tik pod sedežnico boste prišli na star kolovoz, ki vas popelje levo navzgor. Med vzponom se le ozrite malce okoli sebe – lep je že pogled na Kriško planino pod vami, odpirajo pa se tudi pogledi na Ljubljansko kotlino in Polhograjsko hribovje.

Ocena izleta: (RUDI MEŽNAR, 12. 8. 2005)

MENI SE JE ZDELA TALE TURA ZELO VREDU!!! :wink:

Ocena izleta: (Albert Zore, 5. 6. 2005)

Komentar (Albert Zore, 5. 6. 2005)

Enkraten izlet za testiranje nog. Ker sem bolj počasen in preveč gledam naokrog rabim od Gospince do vrha Zvoha 2 uri. Izredni razgledi so po dežju. Zelo priporočam vsakomur.