Po planinah pod Voglom

Prvi Vogel

Prvi Vogel

Do planine Prvi Vogel se bomo povzpeli z gondolo in tako hitro premagali skoraj 1000 metrov višinske razlike. Pot do gondole je zelo enostavna:

• Na začetku Bohinjskega jezera (Ribčev laz) nadaljujete z vožnjo ob jezeru.
  • Na koncu jezera (približno 4 km vožnje) se cesta razcepi – desno do hotela Zlatorog, naravnost do slapa Savica, levo pa na parkirišče pod spodnjo postajo gondole.

Po vzponu z gondolo se boste znašli pred pokrajino, ki bi jo lahko z eno besedo imenovali »razdejanje« - planina Prvi Vogel je dobesedno preorana s širokimi makadamskimi cestami, ki jih očitno potrebuje smučarsko središče, pa tudi drugače so že na prvi pogled vidni rezultati zimskih aktivnosti. Najbolje bo, da si okus popravite s kratkim sprehodom do terase Ski hotela, kjer vas v lepem vremenu čaka čudovit pogled na Bohinjsko jezero in Julijske alpe v ozadju.

Panorama Julijskih Alp, pod nami Bohinjsko jezero

Spust proti Zadnjemu Voglu

Večina turistov nadaljuje sprehod proti Šiji s sedežnico, ki vas prepelje do Orlove glave (tako pridobite še dodatnih 140 metrov nadmorske višine), mi pa se bomo raje spustili po makadamski cesti do planine Zadnji Vogel. Pot vodi mimo brunarice Burja (sledite smučarskim kažipotom za Zadnji Vogel in Žagarjev graben), kmalu vas čaka prvi razcep, kjer vas kažipot na Zadnji Vogel usmeri naravnost (od tod je do planine Zadnji Vogel približno 30 minut sproščene hoje). Po nekaj minutah hoje se od ceste v desno odcepi markirana pot proti Ukancu, vi pa nadaljujete s hojo po cesti – najprej po precej strmem klancu, nato pa po razgibani cesti, ki se zlagoma spušča proti Zadnjemu Voglu.