Trije kralji na Pohorju

Z Velikega Tinja proti Planini pod Šumikom

Izlet začnete v vasici Veliko Tinje, do katere vas pripelje asfaltna cesta iz Slovenske Bistrice. Avtocesto Ljubljana–Maribor zapustite na izvozu Slovenska Bistrica jug, na stari magistralni cesti zavijete desno proti Slovenski Bistrici, sredi kraja za prvo cerkvijo pa pri semaforju levo proti tovarni Impol. Po nekajminutni vožnji se pripeljete do krožišča pred Impolom, kjer izberete smer proti Tinju.

Med vzponom vas kažipot usmeri desno, nato pa vas cesta popelje med vinogradi okoli Visol do Velikega Tinja, kjer lahko parkirate pri bifeju na začetku vasi. Tam boste našli prve markacije, ki vas pošljejo levo mimo trgovine, nato po stopnicah navzgor mimo cerkve sv. Petra in Pavla, za cerkvijo pa boste opazili ozko stezico, ki se čez travnik vzpne do asfaltne ceste.

Razgledni travniki pod
Repnikom

Po nekaj metrih se od te v desno odcepi makadam, pred zadnjimi hišami pa zavijete desno na kolovoz, ki se zlagoma vzpenja po gozdu. Do tod boste uživali v razgledih na Posavsko hribovje onkraj Dravinje, nato pa bo razgledov za nekaj časa konec, saj boste do Repnika (naslednje kmetije na poti) hodili po gozdu.

Krajši vzpon po dobro označenih stezicah, speljanih po pretežno smrekovem gozdu, vas pripelje na rob travnika, ob katerem se vzpnete v desno. Na klopci, ki jo boste našli ob potočku, si vzemite nekaj časa za uživanje, saj tako lepih razgledov med vzponom ne boste več imeli, nato pa nadaljujete hojo do kapelice. Ob njej zavijete naravnost navzgor ob gozdu (čaka vas nekaj akrobacij med žicami električnih pastirjev), nato pa levo po kolovozu pod hišami do asfalta.