Planina od Starega malna

Star maln

Star maln leži globoko v dolini Bele, prijazno tekočega potoka, ki izvira pod pobočji Jelovca in se v Vrhniki izlije v Ljubljanico. Kot že ime pove, je bil včasih na tem mestu mlin, na katerega danes spominja le še jez in veliko mlinsko kolo ob koči turističnega društva Vrhnika. V okolici koče je idealno mesto za poletne piknike – lega v ozki dolini potoka preprečuje poletno vročino, ki jo še dodatno hladi sam potok.

Pot po dolini Bele

Do Starga malna boste najlažje prišli iz Vrhnike po makadamski cesti po dolini Bele – v Vrhniki pri zadnjem semaforju (če prihajate z avtoceste ali iz ljubljanske smeri) zavijete desno (med kupom kažipotov, ki na tem križišču kažejo v desno, bo pozorno oko opazilo tudi tistega za Star maln), nato pa vozite ves čas naravnost mimo pekarne Baškovč, skozi Kačjo vas do makadamske ceste.

Avto lahko pustite na tem mestu in se do Starga malna sprehodite po dolini Bele (3,3 km), lahko pa se z avtom pripeljete vse do parkirišča pred Starim malnom. V obeh primerih boste na začetku makadamskih cest zavili levo, kmalu za tem vas čaka kažipot, nato pa markacije.

Opis Lintverna

Od parkirišča pred Starim malnom vas markacije vodijo po makadamski poti, ki se vzpenja ob prostoru za piknike v hrib, mimo starega mlinskega koles in koče. Pri koči se ustavite in si oglejte tablo, ki opisuje Lintvern – znamenitost, o kateri je pisal že Valvazor.

Komentar (Marko Jeretina, 10. 9. 2011)

Stolp je že kar nekaj nazaj obnovljen, trden in lep. Tako, da je normalno vzpenjanje v njem zelo varno.

Komentar (Mirjam Sterle, 31. 7. 2008)

Odkar je razgledni stolp prenovljen (10. 5. 2008), živci nič več ne trpijo, ko se vzpenjamo nanj:)