Sv. Ivan in Šebreljska planota

Krožna pot po Šebreljski planoti

Pohajkovanje po Šebreljski planoti

Vzpon na rob Šebreljske planote je vsekakor smiselno nadaljevati s krajšim lenobnim sprehodom po gričevnati sončni planoti. Kolovoz vas od cerkve sv. Ivana odpelje do Dolenje vasi, kjer se spremeni v ozko asfaltno cesto (tudi planinci moramo tu in tam plačati ceno napredka), ta pa vas po krajšem vzponu mimo Kovka, ki se dviguje na levi strani, popelje do travnikov in polj okoli lepo urejene Gorenje vasi. Pred križiščem, kjer pripelje v vas cesta iz Stopnika, zavijete levo navzgor med tesno stisnjenimi starimi hišami proti cerkvi sv. Jurija, nato pa nadaljujete izlet levo ob cerkvi in se začnete počasi vračati proti Srednji vasi.

Sv. Jurij

Za prvimi hišami se asfalt spremeni v kolovoz, ki vas popelje naravnost naprej, tik pred začetkom naslednjega asfalta pa zavijete desno navzgor po slabo vidnem kolovozu. Ta se kmalu spremeni v dobro uhojeno stezico, ki pelje za hišami proti Kovku (na njem boste hitro opazili ogrado, v kateri gojijo jelene). Ko stezica pripelje do travnika pod ogrado, se izgubi; njeno nadaljevanje poiščite na robu gozda naravnost čez travnik.

Po krajšem sprehodu skozi gozd se znajdete na naslednjem travniku, kjer se steza ob brunarici spremeni v kolovoz, ki vas popelje do hiš v Dolenji vasi. Od tam se po kolovozu vrnete proti cerkvi sv. Ivana, v dolino pa se spustite po markirani poti ali po stezi mimo Divjih bab.