Raduha s planine Loka

Velika Raduha

Strme severne stene

Pot proti vrhu Raduhe

Od križišča s potjo, ki prihaja na vrh Velike Raduhe s planine Loka, nadaljujete s rahlim spustom do sedla med Malo in Veliko Raduho. Na koncu sedla, tik pred začetkom zadnjega vzpona, se z desne priključi tudi plezalna pot s planine Grohot, ki vsaj v zgornjem delu z vrha izgleda precej bolj zračna in nevarna kot tista, ki vodi s planine Grohot na preval Durca. Najbolj zagnani planinci lahko s tega mesta nadaljujete s strmim vzponom naravnost proti vrhu, tisti bolj zmerni pa se boste verjetno raje odločili za nekoliko bolj položno pot, ki zavije rahlo v levo in se nato preko položnih travnikov dvigne do vrha.

Zadnji vzpon proti vrhu

Kot bi lahko pričakovali, vas na vrhu Raduhe v lepem vremenu čaka fenomenalen razgled. Proti severu se pogled najprej ustavi na pobočjih nekoliko nižje Olševe, na njeni desni se dviguje Peca, za Olševo pa boste v res lepem vremenu opazili tritisočake v avstrijskih Alpah – tisti, ki jih dobro poznate, boste morda med njimi opazili tudi vrh Grossglocknerja.

Pogled proti vzhodu vam odkrije nekoliko nižje vrhove med Savinjskimi Alpami in Pohorjem – Uršljo goro, Smrekovec ter Boskovec in Medvedjak nad Mozirjem – najzanimivejši pa je vsekakor pogled proti zahodu – tik pred vami kraljuje Ojstrica, levo od nje boste opazili Konja nad Veliko planino, desno od nje pa se dvigajo ostali vrhovi Savinjskih alp. Prava poslastica vas čaka desno od njih – grebeni Julijskih Alp in Karavank se skoraj prekrivajo, tako, da boste tik pred vrhom Triglava opazili dolg greben Košute.

Razgled z vrha Raduhe

Po krajšem počitku na vrhu Raduhe se lahko vrnete do planinske koče po direktni poti, veliko bolj zanimiva pa je krožna pot preko planine Arta.

Komentar (mirjam kopše, 2. 10. 2006)

Pot na Durce je dobro na novo markirana.Opis izleta je res odličen.Velika mama vas čaka! :D (1.10.2006)

Komentar (Gregor Kladnik, 8. 8. 2006)

Konec junija je bila cesta proti Snežni jami v precej slabem stanju, so jo tudi ravno obnavljali. Izlet je cudovit z lepimi razgledi od Durc dalje. Sem sledil napotkom s te strani in izlet krožno zaključil preko Pl. Arta - hvala za dober opis poti! :D lp, gregor

Ocena izleta: (rajko piko, 23. 2. 2006)

...Odličen opis poti in tudi sam izlet...Še veliko uspeha naprej...lp rajko :D