Mrzli vrh nad Žirmi

Mrzli vrh

Pogled proti severu
Ko ste se naužili lepih razgledov na Blegoš in sosednje vrhove škofjeloškega hribovja, nadaljujte s krajšim vzponom mimo kmetije Belin do Mrzlega vrha. Pot se pridruži makadamski cesti, kažipot do samega vrha vas vodi desno, mi pa si bomo najprej ogledali Žiri, nato pa se odpravili levo proti kmetiji Loncman.

Pogled na Žiri

Tukaj zavijemo levo

Pot mimo Loncmana

Mimo kmetije pot nadaljujemo po makadamski cesti, ki se vzpne preko travnatega grebena, nato pa se od te poti odcepimo in zavijemo levo po dobro shojeni poti. Na tej točki boste za drevesnimi vrhovi pred seboj že opazili naslednjo točko našega izleta – Breznico.

Pozor: od odcepa za Mrzli vrh do te točke ni nobene markacije, prvi znak, ki ga boste opazili, je znak za Žirovsko kolesarsko pot, mimo katerega se spustite proti gozdičku, kjer vas pričaka kažipot za Breznico in markacije, ki vas od tam naprej zanesljivo vodijo po prijetni planinski poti skozi smrekov gozd.

Komentar (Matevž Zgaga, 19. 1. 2009)

Lep izlet, celo v megli. Skupaj s tistim na Vrsnik se ga da povezati v celoto, z začetkom in koncem v Žireh, če te ne moti nekaj kilometrov hoje po asfaltu. Nam je ta celota vzela 7 ur v dokaj zmernem tempu, vključno z enourno pavzo Pr Jureč na Ledinah, kjer sem jedel najboljše žlikrofe v življenju. Pozor - odprto samo ob nedeljah. Ob sobotah se da kaj pojest v gostilni / piceriji na Govejku.