S Samotorice do Korene

Začetek poti v Samotorici

Pot proti Koreni začnemo na Samotorici, zaselku tik pod Kožljekom, najvišjim vrhom v grebenu, ob katerem bomo hodili. Do Samotorice nas pripelje asfaltna cesta iz Horjula ali pa markirana pot iz Vrzdenca.

Samotorica

Če se boste do Samotorice pripeljali z avtomobilom, zavijte na križišču sredi Horjula v smeri Šentjošta, takoj za tem pa vas smerokaz usmeri desno v hrib. Približno na sredini vzpona se asfaltna cesta razcepi – izberete levi krak, ki vas po asfaltu pripelje vse do parkirišča pred cerkvijo na Samotorici.

Od cerkve sv. Mihaela na Samotorici se odpravite po asfaltni cesti nazaj proti Koreni. Na prvem križišču vas čakajo kažipoti, ki vas usmerjajo proti Kožljeku, Koreni ali nazaj v Horjul – po makadamski cesti se odpravite naravnost naprej proti Koreni. Prvih petsto metrov poti vodi po severni strani grebena, tako da boste lahko tudi v poletnih mesecih uživali v prijetnem hladu, a ne dolgo. Že na prvem ovinku se markirana pot odcepi od makadamske ceste in mimo znamenja zavije desno preko grebena na njegovo južno stran.

Pot proti Koreni

Kolovoz, po katerem hodite, se v začetku rahlo spušča skozi redek gozd, nato pa se zravna in vas vodi med strmimi, razglednimi travniki, od koder se že vidi zahodni del Ljubljanske kotline s Krimom v ozadju, do ozke makadamske ceste, ki približno na polovici naše poti prečka greben (to cesto boste uporabili tudi za spust do Vrzdenca). Na cesti zavijete levo, čez nekaj metrov pa vas markacije usmerijo nazaj na kolovoz, ki nadaljuje pot pod grebenom proti Koreni, ki jo že vidite pred seboj.