Korena nad Horjulom

Dostop

Horjul

Zaklanec
Pot na Koreno lahko začnete na koncu vasi Zaklanec, nekoliko višje na prevalu ceste Zaklanec – Dvor pri Polhovem Gradcu (malo naprej od kmetije Škofic) ali iz Podolnice.

V Zaklanec in Podolnico, majhni vasici blizu Horjula, lahko pridete po vsaj treh poteh:

• Iz Ljubljane skozi Vrhovce do Dobrove, na Dobrovi zavijete na krožišču levo proti Horjulu.
  • Na avtocesti Ljubljana – Postojna izberete izvoz Brezovica, na prvem semaforju izberete smer Dobrova (naravnost). Cesta vas vodi skozi Podsmreko, cesti Ljubljana – Dobrova se priključite tik pred Dobrovo, nato nadaljujete kot zgoraj.
  • Avtocesto Ljubljana – Postojna zapustite na Vrhniki, sledite smeri Horjul skozi Vrhniko in Malo Ligojno, v Horjulu zavijete desno proti Ljubljani. Zaklanec je prva vasica na poti iz Horjula proti Ljubljani, Podolnica pa druga.

Če se boste na Koreno odpravili iz Zaklanca ali s prevala na cesti proti Polhovem Gradcu, morate v Zaklancu zaviti z glavne ceste v vas pri kažipotu za Polhov Gradec (pozor: kažipot je »dobro skrit«, vozite počasi in pazljivo). Na preval lahko pridete tudi s polhograjske strani, s ceste Dobrova – Polhov Gradec v Dolenji vasi zavijete levo v dolino Prosce.