Na Kojnik iz Podgorja

Dostop v Podgorje

Pogled na Podgorje s Kojnika, v ozadju Slavnik
Na Kojnik se bomo odpravili iz Podgorja, kraške vasice le nekaj kilometrov oddaljene od glavne ceste Ljubljana - Koper.

V Podgorje najlaže pridete tako, da primorsko avtocesto zapustite na odcepu Kastelec (takoj za predorom, če prihajate iz smeri Ljubljane) in nato sledite znakom za Podgorje.

Tik pred začetkom vasi boste prečkali železnico (ob železniški postaji), kmalu nato pa vas bo kažipot za parkirišče usmeril desno na lepo urejeno turistično parkirišče, kjer vas čaka tudi zemljevid okolice z označenimi potmi na Slavnik in Kojnik.

Zemljevid poti na Kojnik

Komentar (Matevž Zgaga, 24. 10. 2008)

Na Kojnik se da tudi iz Zazida, kar se lahko skupaj z Goličem in Lipnikom sestavi v zelo lepo krožno turico. Ker so od kraškega roba naprej markacije delno izbrisane, nekaj nasvetov: ko dosežeš kraški rob, se takoj odpravi v desno (obstaja tudi močno zbledela tabla) po lahko sledljivi poti, ki te kmalu pripelje na gozdni makadam, na katerem moraš na desno. Že po nekaj metrih se levo v gozd odcepi stara, ne preveč opazna pot med drevjem, svoj čas markirana, a so danes markacije kdo ve zakaj izbrisane. Namesto da ji slediš, lahko nadaljuješ nekaj minut po omenjenem makadamu in na prvem "makadamskem" križišču zaviješ levo, rahlo vkreber. Kmalu bo na levi kontejner, ki je lovsko zavetišče. Nadaljuješ še par minut in ko makadam precej očitno zavije v desno, ga zapustiš tako, da nadaljuješ nekako naravnost, torej v isti smeri, kot si prišel, čez travnik. Do vrha potem ni več daleč, med travo se ponovno pojavijo tudi markacije.