Kofce s planine Dolžanka

Vzpon proti Kofcam

Košuta v ozadju

Koča ob poti

Takoj za planino se spet znajdemo na razcepu kolovozov. Tudi tukaj ne iščite markacij, saj jih ne boste našli, bolj pozoren pogled pa bo morda opazil kažipot z vzpodbudnim napisom »Kar naprej!«, ki se skriva med drevesi. Kažipotu sledimo levo navzgor, po nekaj metrih zavijemo na naslednjem kolovozu desno, tam pa se že pojavi prva sveža markacija, ki nas pošlje levo na ožjo stezico, ki se vzpenja skozi prijeten smrekov gozd.

Markirana pot vodi dlje časa po smrekovem gozdu, ki je dobesedno prepleten s stezicami, grapami in kolovozi, tako da malce previdnosti nikakor ni odveč. Poskusite si zapomniti tudi pot nazaj, saj se boste tudi ob povratku tu in tam vprašali »kam sedaj« ... razen če ste vzeli s seboj tudi drobtinice, ki jih lahko pridno potresate po tleh.

Dobrih 15 minut zmernega vzpona nas pripelje na prvo poseko na naši poti. Na tej poseki se bodo skozi smreke že zableščali travniki na pobočju Košute, skozi drevje za nami pa boste morda opazili tudi pobočja Storžiča. Stezica, po kateri hodimo, se tu in tam skoraj izgubi med travo, nato pa na vrhu poseke zavije med mlado smrečje, prečka droben potok in nas po krajšem vzponu pripelje do makadamske ceste, ki vodi na Ravne in do prevala Kal. Levo boste opazili lovsko kočo, markacija pa nas pošlje desno in po nekaj metrih hoje po gozdni cesti spet levo na ozko stezico, ki se zlagoma vzpenja po naslednjem pobočju.

Kapelica pod Kofcami

Nad gozdno cesto nas čaka naslednja poseka, s katere se odpirajo nekoliko lepši razgledi, spet najprej na Košuto nad nami, ko se dvignemo nekoliko više, pa še na senčne stene Storžiča, ki se dviga za našim hrbtom. Po krajšem vzponu čez poseko nas čaka naslednja orientacijska zanka: široka steza, po kateri hodimo, zavija rahlo v desno, levo pa se od nje odcepi ozka stezica, ki se hitro izgubi v gozdu. Pogled na zemljevid pove, da bi utegnila biti leva stezica bolj pravšnja, pa tudi stara sprana oznaka na smrečici ob poti namiguje, naj zavijemo levo. Storite tako – stezica se hitro vzpne skozi gozd, prečka kolovoz in nas po približno desetih minutah pripelje do kapelice pod Kofcami.

Komentar (Damir Arh, 7. 8. 2010)

Konec julija smo se na Kofce odpravili po tej poti in z izletom smo bili zelo zadovoljni. Priporočamo! Več o naših vtisih pa na naslovu: http://potepanja-v-naravi.blogspot.com/2010/08/kofce.html.