Dobrča

Ostale poti po Dobrči

Dobrča je prepredena s stezicami, kolovozi in makadamskimi cestami, kar nam omogoča, da izlete po njej v veliki meri prilagodimo svojim željam.

Vzpon na Dobrčo preko Lešanske planine

Po vzponu iz Brezja do Poldetove klopce nadaljujete s hojo po položnem kolovozu (desno), se priključite makadamski cesti, sledite markacijam in se po kolovozu vzpnete do Lešanske planine. Planino prečkate po makadamski cesti, za stanovi zavijete levo navzgor, poiščete vratca v ogradi in se po kolovozu v desno vzpnete do poti s koče proti Dobrči.

Vzpon do koče na Dobrči preko Lešanske planine

Podobno kot v prejšnjem odstavku pri Poldetovi klopci zavijete proti Lešanski planini, nato pa na sami planini zavijete levo in se po kolovozu, ki se od stanov dviga proti jugu, povzpnete do koče na Kobilici, od koder vas do planinske koče loči le še kakšnih 15 minut hoje. Ta pot je precej bolj položna kot vzpon, opisan v enem od prejšnjih razdelkov.

Obisk Lešanske planine med vrnitvijo s planinske koče

Če ste se odločili, da se ne boste vzpeli na vrh Dobrče, lahko med vračanjem v dolino pri koči na Kobilici zavijete levo proti Lešanski planini. Po nekaj minutah vas pot pripelje do planine, od koder nato nadaljujete s spustom v dolino.

Vzpon na Dobrčo preko Bistriške planine

V Brezjah pri Tržiču nadaljujete z vožnjo po gozdni cesti proti Bistriški planini (na razcepu makadamskih poti zavijete desno), na Bistriški planini pustite avto ter se peš odpravite po makadamski cesti proti Lešanski planini. Pred planino lahko zapustite markirano pot ter se odpravite po kolovozu proti Poldetovi klopci ali pa se na Dobrčo vzpnete preko Lešanske planine.

Komentar (stojan germani, 11. 8. 2010)

8 avgusta sem obiskal Dobrco s prijateljem italijanske narodnosti, kateri je ze obredel skoraj vse slovenske hribe. Dobrca ga je posebno navdusila. Izjemen razgled, lepo vreme, sprejem in hrana v koci pa ,super! Odlicna "razglednica" za Slovenijo.Chapeau bas!

Komentar (Tomaz Kozamernik, 15. 8. 2009)

Lep in enostaven izlet v sredogorje, primeren tudi za manj izkušene in otroke.
Seveda sta nova oskrbnika Milan in Jana prinesla koči prinesla nov zagon.
Dobra hrana, dober štimung in čistoča.
Fotografije z našega zadnjega družinskega izleta na povezavi:

Priporočam.

Ocena izleta: (nataša matjašec, 3. 8. 2009)